Powierz Panu swoją drogę i zaufaj Mu

Temat: TVP3 dla Podlasia..
Tvp ..3..

Po kilku latach naszych starań, w lipcu br. mieszkancy Bialej Podlaskiej i okolicznych gmin będą mogli oglądac program regionalnej Trójki" -powiedzial Kurierowi Tadeusz Doroszuk, dyrektor lubelskiego osrodka TVP SA.

Obecnie audycje lokalne są dla nich dostępne tylko wówczas, kiedy nadaje je TVP 2. Biala Podlaska i okolice Tomaszowa Lub. to ostatnie biale plamy w regionie, gdzie nie dociera program Telewizji Lublin. Uruchomienie nadajnika blokował brak międzynarodowych uzgodnień o korzystaniu z częstotliwości. Najdłużej, bo 2 lata trwały rozmowy z Białorusią.


Po wcześniejszych decyzjach odnośnie przydzialu częstotliwosci, nadajnika i finansów, podjętych przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji oraz Zarząd TVP, 8 czerwca podpisana zostala umowa z operatorem. Przetarg wygrała spółka Emitel.

Program dla Białej Podlaskiej emitowany będzie z nadajnika o mocy jednego kilowata. Anteny umieszczone zostaną na szczycie 80-metrowej Wieży. Mieszkańcy Bialej Podlaskiej i okolicznych gmin odbierac będą "Trójkę" na kanale 58. Program, dotrze do ok. 80 tysięcy odbiorców. Potrzeba jeszcze formalnego przyznania częstotliwości na ten kanal. Dyr. Doroszuk zapewnia, że to kwestia kilku tygodni.

W uruchomienie telewizji zaangażowały, się lokalne władze. Jest to ostatni nadajnik analogowy uruchamiany przez TVP. Mieszkancy Tomaszowa i okolic będą już korzystali przekazu cyfrowego, ale nie wiadomo jeszcze, kiedy to nastąpi.

SkySunSAT

Źródło: tvsat-pl.info/index.php?showtopic=3264



Temat: [TV] najgorszy a najlepszy serwis lokalny TVP3
Obecnie na stronach Ośrodków Ragionalnych TVP3 można obejrzeć zapis video programów:
Telewizyjny Kurier Warszawski - TVP3 Warszawa
Telewizyjny Kurier Mazowiecki - TVP3 Warszawa
Kronika - TVP3 Szczecin
Zbliżenia - TVP3 Bydgoszcz
Obiektyw - TVP3 Białystok
Aktualności - TVP3 Katowice
Kronika - TVP3 Kraków
Panorama Lubelska - TVP3 Lublin
Teleskop - TVP3 Poznań
Aktualności (fragmenty) - TVP3 Rzeszów

Mam nadzieję że kiedyś będzie można obejrzeć wszystkie informacje lokalne...
Dziwne że nadal Gdańsk, Łódź, Wrocław mają stare wytryny www niepasujące do reszty stylistyki stron TVP...

Źródło: new.radiopolska.pl/forum/index.php?showtopic=5029


Temat: [TV] TVP 3 dla Podlasia
Ktoś tu się kiedyś żalił, że na Podlasiu nie może oglądać TVP3. Ma się to zmienić. Oto zeskanowana notatka z wczorajszego Kuriera Lubelskiego:
TVP 3 dla Podlasia

REGION - "Po kilku latach naszych starań, w lipcu br. mieszkancy Bialej Podlaskiej i okolicznych gmin będą mogli oglqdac program regionalnej Trójki" -powiedzial Kurierowi Tadeusz Doroszuk, dyrektor lubelskiego osrodka TVP SA.

Obecnie audycje lokalne są dla nich dostępne tylko wówczas, kiedy nadaje je TVP 2. Biala Podlaska i okolice Tomaszowa Lub. to ostat nie biale plamy w wojew6dztwie, gdzie nie dociera program Telewizji Lublin. Uruchomienie nadajnika blokowal brak międzynarodowych uzgodnień o korzystaniu z częstotliwosci. Najdluzej, bo 2 lata trwały rozmowy z Bialorusią.

Po wczesniejszych decyzjach odnośnie przydzialu częstotliwosci, nadajnika i finansów, podjętych przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji oraz Zarząd TVP, 8 czerwca podpisana zostala umowa z operatorem. Przetarg wygrała spółka Emitel.

Program dla BlaleJ PodlaskieJ emitowany będzie z nadajnika o mocy jednego kilowata. Anteny umieszczone zostaną na szczycie 8o-metrowej Wieży. Mieszkańcy Bialej Podlaskiej i okolicznych gmin odbierac będą "Trójkę" na kanale 58. Program, dotrze do ok. 80 tysięcy odbiorców. Potrzeba jeszcze formalnego przyznania częstotliwości na ten kanal. Dyr. Doroszuk zapewnia, że to kwestia kilku tygodni.

W uruchomienie telewizji zaangażowały, się lokalne wladze. Jest to ostatni nadajnik analogowy uruchamiany przez TVP. Mieszkancy Tomaszowa i okolic będą już korzystali przekazu cyfrowego, ale nie wiado jeszcze, kiedy to nastqpi. WUKA


Źródło: new.radiopolska.pl/forum/index.php?showtopic=6021


Temat: Worldwide Photowalk 2010 - ustalenia wewnętrzne
Witam!

Przepraszam, że odpisuję dopiero teraz!
Jestem jak najbardziej zainteresowany współpracą z Wami!
Plan dotyczący rozgłosu jest taki: gdzie się da i oby było jak najgłośniej!
Staram się rozpropagować nie tylko spacer w Lublinie, ale także i inne organizowane w naszym kraju.
Kontaktowałem się już z wieloma portalami fotograficznymi, gazetami, osobami... i z informacji zwrotnych wiem, że udało mi się coś osiągnąć
Co do promocji w lublinie - staram się na informacje w tvp lublin - mam nadzieję że mi to wyjdzie. Staram się również kontaktować z lubelskimi gazetami, jak Kurier, czy dziennik wschodni. Wysłałem także wiadomość do portalu lublin2016 by zamieścili i oni info o spacerze, ale niestety jakoś ciężko mi cokolwiek załatwić z naszymi rodzimymi mediami. Nie mam żadnej informacji zwrotnej a tym bardziej nigdzie nie widzę by ktokolwiek zamieścił coś o spacerze.

Co do kolejnych planów to chcę skontaktować się z lubelskim domem kultury, z wydziałem marketingu miasta lublin, do tego "dzien dobry tvn" "kawa czy herbata" kontakt tvn24, chciałbym skontaktować się z perłą by może udostępnili nam (zezwolili) wejscie na teren browaru na bernardynskiej, chciałbym takze zorganizować kogoś (najlepiej przewodnika) który pomogl by w dniu spaceru w opowiedzeniu co nieco o naszym mieście. Dodatkowo chciałbym skontaktować się z prezydentem naszego miasta, by obioł patronatem nasz spacer i przez to rozpropagował nas jak się tylko da!

Oczywiście tak jak mówię, na wszelkie propozycje wspólpracy jestem otwarty, a tym bardziej na promowanie spaceru!

Pozdrawiam, i czekam na odpowiedź!
Artur Kozłowski
Źródło: fotografia.umcs.lublin.pl/forum/viewtopic.php?t=1173


Temat: Zamiast abonamentu - opłata audiowizualna
Jest nowy pomysł na ustawę medialną. Twórcy projektu proponują, by zamiast abonamentu RTV wprowadzić opłatę audiowizualną, odebrać KRRiT kompetencję wyboru władz mediów publicznych i wyłaniać je w losowaniu Komitetu Mediów Publicznych.
Jak donosi IAR, dziś wszyscy członkowie Komitetu Mediów Publicznych otrzymali założenia nowego projektu ustawy medialnej. Projekt zawiera między innymi zniesienie abonamentu na rzecz opłaty audiowizualnej. Na razie nie wiadomo, ile taka opłata miałaby wynosić. Wszystko zależy od tego, jak będą przebiegały rozmowy z rządem i ministrem finansów.

Ze wstępnych przypuszczeń wynika, że opłata ta mogłaby wynosić 6-7 złotych, a osoby z najbiedniejszych rodzin byłyby z niej zwolnione. W ramach tej opłaty dostępny byłby między innymi Portal Mediów Publicznych wraz z całą biblioteką dorobku mediów publicznych.

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nie wybierałaby już rad nadzorczych telewizji publicznej i Polskiego Radia - funkcję tę przejąłby 50-osobowy Komitet Mediów Publicznych. Kandydatów zgłaszać mogliby twórcy, dziennikarze, organizacje pozarządowe, szkoły wyższe itp. Losowanie obejmowałoby ok. 250 osób. Komitet miałby zbierać się dwa razy do roku - nieodpłatnie. Jego członkowie byliby swego rodzaju parlamentu mediów publicznych. Ponadto Komitet w drodze otwartego konkursu wybierałby siedmioosobową Radę Mediów Publicznych. Odpowiadałaby ona za strategię i podział pieniędzy z opłaty audiowizualnej mediów publicznych.

Na co byłyby przeznaczone pieniądze z wpływów z opłaty audiowizualnej? 3/4 kwoty przeznaczone byłoby dla TVP i Polskiego Radia. Pozostałe środki byłyby w dyspozycji Komitetu, który mógłby z nich finansować różne produkcje, nie tylko w mediach publicznych.

3 marca członkowie Komitetu Mediów Publicznych zbiorą się w Warszawie, by przegłosować projekt ustawy i ewentualne zmiany. Potem mogłyby się rozpocząć konsultacje społeczne oraz poszukiwanie politycznego poparcia dla projektu.

Źródło: Kurier Lubelski za IAR

Źródło: tvsat-pl.info/index.php?showtopic=26614


Temat: Zamiast abonamentu - opłata audiowizualna
Zamiast abonamentu - opłata audiowizualna

Jest nowy pomysł na ustawę medialną. Twórcy projektu proponują, by zamiast abonamentu RTV wprowadzić opłatę audiowizualną, odebrać KRRiT kompetencję wyboru władz mediów publicznych i wyłaniać je w losowaniu Komitetu Mediów Publicznych.
Jak donosi IAR, dziś wszyscy członkowie Komitetu Mediów Publicznych otrzymali założenia nowego projektu ustawy medialnej. Projekt zawiera między innymi zniesienie abonamentu na rzecz opłaty audiowizualnej. Na razie nie wiadomo, ile taka opłata miałaby
wynosić. Wszystko zależy od tego, jak będą przebiegały rozmowy z rządem i ministrem finansów
.

Ze wstępnych przypuszczeń wynika, że opłata ta mogłaby wynosić 6-7 złotych, a osoby z najbiedniejszych rodzin
byłyby z niej zwolnione. W ramach tej opłaty dostępny byłby między innymi Portal Mediów Publicznych wraz z całą biblioteką dorobku mediów publicznych.

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nie wybierałaby już rad nadzorczych telewizji publicznej i Polskiego Radia - funkcję tę przejąłby 50-osobowy Komitet Mediów Publicznych. Kandydatów zgłaszać mogliby twórcy, dziennikarze, organizacje pozarządowe, szkoły wyższe itp. Losowanie obejmowałoby ok. 250 osób. Komitet miałby zbierać się dwa razy do roku - nieodpłatnie. Jego członkowie byliby swego rodzaju parlamentu mediów publicznych. Ponadto Komitet w drodze
otwartego konkursu wybierałby siedmioosobową Radę Mediów Publicznych. Odpowiadałaby ona za strategię i podział pieniędzy
z opłaty audiowizualnej mediów publicznych.

Na co byłyby przeznaczone pieniądze z wpływów z opłaty audiowizualnej? 3/4 kwoty przeznaczone byłoby dla TVP i Polskiego Radia. Pozostałe środki byłyby w dyspozycji Komitetu, który mógłby z nich finansować różne produkcje, nie tylko w mediach publicznych.

3 marca członkowie Komitetu Mediów Publicznych zbiorą się w Warszawie, by przegłosować projekt ustawy i ewentualne zmiany. Potem mogłyby się rozpocząć konsultacje społeczne oraz poszukiwanie politycznego poparcia dla projektu.

Źródło: Kurier Lubelski za IAR
Źródło: sathack.pl/forum/index.php?showtopic=11659


Temat: Jaka to melodia, Szansa

Lubelska „Szansa”


Po sukcesie świdniczanina Maćka Olechnowicza, który zajął pierwsze miejsce w nagrywanej w grudniu ubiegłego roku „Szansie na sukces”, kolejni mieszkańcy naszego regionu mogą walczyć o swoją szansę na sukces. W niedzielę w TVP Lublin odbędą się eliminacje do tego programu.

Zdaniem organizatorów, najbardziej zdeterminowani piosenkarze przyjadą do nas nawet z Kalisza.

- Spodziewamy się dosłownie oblężenia młodych artystów - mówi koordynatorka programu Justyna Kołodziejczyk. - Zaczynamy wcześnie rano, bo o godzinie 10, ale nie zdziwię się, jeśli przesłuchania po-trwają nawet do drugiej, trzeciej w nocy.

Chętni do wzięcia udziału w przesłuchaniach nie mają narzuconego repertuaru. Ważne, żeby zachwycili surowych jurorów z Elżbietą Skrętkowską na czele.

W najbliższą niedzielę Lublin będzie miał też w TVP drugi muzyczny akcent. W specjalnym wydaniu telewizyjnego show „Jaka to melodia” odbędzie się „turniej miast”, w którym Lublin będzie walczył z Łodzią i Toruniem.

Każde z tych miast wystawi swojego zawodnika i reprezentującego je artystę.

- Z Łodzi będzie to Tatiana Okupnik, kiedyś z Blue Cafe, z Torunia przyjedzie Norbi, a z Lublina zespół Bajm - mówi Anna Roguska z Media Corporation, producenta popularnej „Melodii”.

Oprócz tego w niedzielnym programie prowadzonym przez Roberta Janowskiego wystąpią: Danny, Dennis Roussos i zespół No Mercy.

Biorąc pod uwagę to, że w „Melodii” Lublin od zawsze miał bardzo dobre notowania, szanse na pokonanie rywali są naprawdę duże.



Kiedy i gdzie?

Eliminacje do „Szansy na sukces” rozpoczną się o godz. 10 przy ul. Raabego w Lublinie. Kolejność wejścia zależy od kolejności zgłoszeń.

Specjalne wydanie „Jaka to melodia”: 18.10, TVP 1, niedziela 22 marca

Paweł Franczak



Źródło: Kurier Lubelski


--
Zauważyliście ten lekki podtekst?
Jaka to melodia i bezpośrednia rywalizacja Łódź-Toruń-Lublin ?
Przecież te miasta najbardziej zabiegają o ESK2016....

Źródło: lubforum.pl/index.php?showtopic=3637


Temat: Plakat promujący Lublin
I kolejna wpadka jeśli chodzi o tę akcję..


Kręcili wszystko, co w sklepie było

Producent telewizyjnej reklamówki promującej wyroby z Lubelszczyzny ma poprawić swoje dzieło.

W tle filmu znalazło się bowiem logo wody źródlanej "Żywiec Zdrój”, która nijak lubelska nie jest. Uwag jest więcej.
Reklama jest emitowana od poniedziałku na antenie TVP 3. Powstała na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego. Jej produkcja kosztowała ok. 50 tys. złotych. Ale film budzi zastrzeżenia.

Pod koniec klipu aktorka spaceruje wzdłuż sklepowego regału z napisem "Kuchnie świata”. Co to ma wspólnego z produktami z Lubelszczyzny? - Chodzi o to, że aktorka spośród dostępnych towarów wybiera właśnie te pochodzące z naszego regionu - broni się Andrzej Jachim, szef agencji reklamowej Vena Art, która kręciła film.

Kolejną wpadkę widać kilka sekund później, gdy aktorka sięga w sklepie po jabłko. Za jej plecami widać stojak z butelkami wody oznaczony logo "Żywiec Zdrój”. A nie jest to lokalny wyrób.
- Wcześniej tego nie zauważyliśmy - przyznaje Krzysztof Grabczuk, członek Zarządu Województwa, który oglądał spot na ekranie komputera. Wczoraj Grabczuk rozmawiał w tej sprawie z producentem filmu. - Poprosiłem o zamazanie napisu. O ile to będzie możliwe, bo nie chcemy wycofywać reklamy z anteny.
Ilu urzędników oglądało reklamę zanim trafiła do telewizji? - Co najmniej kilkunastu - mówi Grabczuk. I staje w obronie agencji Vena Art. - Oni kręcili zdjęcia w sklepie. Trudno, żeby nie było w tle niczego innego.

A nie powinno być tak, że skoro płacicie, to wymagacie? - Dobrze, że w ogóle zdążyliśmy z tą reklamą. Wątpliwości budzi nawet samo zielone jabłko użyte w reklamie mającej zachęcać do zakupu regionalnych towarów. "Kurier Lubelski” ustalił, że to owoc z importu. - Bo w "Stokrotce” wcale nie było wtedy polskich jabłek - mówi Jachim. - Kiedyś było takie mydło "zielone jabłuszko”. Uznaliśmy, że dobrze się kojarzy - wtóruje mu Grabczuk.

Dwie rzeczy mnie zastanawiają..
Co to za agencja reklamowa, która pozwala sobie na wpadki w takich filmach?
I kto za to zapłacił, skoro jest tam pełno błędów? Śmieszy mnie stwierdzenie, że "wcześniej tego nie zauważyliśmy"..

Cieszy mnie sam pomysł akcji, ale smuci, ze moje (czy raczej nasze) pieniądze są wydawane na takie buble.. Tak trudno w tym mieście zrobić coś porządnie od początku do końca?

Źródło: lubforum.pl/index.php?showtopic=792